preloader

ورود اعضا

کلمه عبور را فراموش کرديد؟

عمارت مفخم


جناب آقای محسن روشن ضمیر با مدرک کارشناسی در رشته مدیریت برنامه ریزی دارای سوابق کاری بیش از دودهه در مجموعه مالی دارند که از آن جمله می توان به : - کارشناس درآمد کارشناس مطالعات اقتصادی رئیس اداره درآمد و نوسازی دبیر کمیسیون ماده 77 مدیر درآمد و املاک مدیر امور درآمد بوده و در زمینه آموزش های تخصصی در حوزه قوانین مقررات شهرداری ، کمیسیون های شهرداری و کارگاههای آموزش درآمد با اخذ گواهینامه های معتبر ملی و بین المللی درروشهای نوین تامین اعتبارات ارزی از منابع بین المللی درحوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی برنامه های مختلف و متنوعی را در جذب منابع مالی ، تامین اعتبارات و ... عملکرد موفقی را در کارنامه کاری خود دارد. معاونت اداری مالی شهرداری با مدیریت مستقیم آقای محسن روشن ضمیر با سابقه ای بیش از دو دهه مدیریت اداره درآمد شهرداری ، اولویت ها و سیاستهای سازمانی را برمبنای جذب منابع مالی و افزایش توان اقتصادی شهرداری در اجرای امور مختلف عمرانی و تامین هزینه های جاری بنا نهاد. به دلیل شیوع کرونا طی 18 ماه گذشته و مشکلات مختلفی که بواسطه آن متوجه شهرداری ها شد وجذب درآمدها را تحت تاثیر خود قرار داد ، اما به درایت و مدیریت مستقیم مهندس روشن ضمیر برنامه های متنوعی در این حوزه به اجرا در آمد که ماحصل آن در کوتاه مدت تزریق اعتبارات عمرانی به مناطق ، معاونت فنی و امور زیربنایی بود که بلافاصله پروژه های مختلفی درآسفالت و بهسازی معابر کلید خورد. درادامه مختصری از شرح فعالیتهای این معاونت را برای اطلاع رسانی شهروندان محترم به شرح ذیل اعلام می کنیم: - اجرای طرح ممیزی املاک صنفی و تجاری که هم اکنون در حال اجرا است تا با تکمیل و ثبت اطلاعات ، بانک اطلاعات املاک شهر قابل دسترس و استناد و ارجاع باشد. - صدور فیش های نوسازی و جلب مشارکتهای مردمی در پرداخت به موقع عوارض برمبنای اطلاعات موجود در بانک املاک حاصل اتمام طرح ممیزی املاک مسکونی - اجرای تخفیف عوارض و تعمیم آن تا پایان شهریورماه به منظور تشویق شهروندان به پرداخت و تسویه بدهی ها و تامین منابع مالی شهرداری - اعمال تخفیفات 30 درصد و 20 درصد برای اولین باربرای مطالبات معوقه سازمانها و ادارات - اعمال تخفیفات 30 درصدی درپرداخت عوارض نوسازی یا شرایط تقسیط درپرداخت - اجرای شیفت بندی همکاران شهرسازی و مناطق در دوران قرنطینه و محدودیت های کرونایی به منظور سهولت دسترسی شهروندان به خدمات و گسترش خدمات و جذب منابع مالی - برون سپاری خدمات شهرسازی و نوسازی و عوارض خودرو شهرداری به دفاتر پیشخوان با قابلیت دریافت و صدور فیش ها ، پرداخت عوارض و ..... - پیگیری وصول مطالبات شهرداری از ادارات برابر اسناد خزانه (اوراق ) - تهیه دفترچه عوارض محلی ، بهای خدمات و دفترچه ارزش معاملاتی (سالانه ) - مدیریت بر کاهش هزینه در سیستم امور نقلیه بخش خصوصی که منجر به تعطیلی تعدادی از خودروهای مازاد شد - تاسیس اداره بازرگانی ( کارپردازی ) با متمرکز کردن نیروها در شهرداری مرکزی و محوریت مرکزی برای برنامه ریزی کل نیازهای شهری که در نتیجه انتقال نیروهای مازاد به سایربخش ها انجام شد. - پرداخت به روز حقوق و مزایای پرسنل - توجه به رفاه پرسنل با عقد قراردادهای تامین مایحتاج زندگی و کمک معیشت پرسنل شهرداری - مکاتبه درخواست واکسیناسیون برای پرسنل اجرایی و اداری شهرداری - تامین اعتبارات و مکاتبات با شورای اسلامی شهر برای انجام تشریفات سازمانی - تامین اعتبار و مکاتبات با شورای اسلامی شهر برای رفع مشکل سپتیک کشتارگاه صنعتی - مدیریت بر ارتقای سامانه 137 درتبدیل به اورژانس خدماتی و توان اجرایی سامانه دررفع معضلات اعلام شده در شهر - کسب رتبه برتر علمی شهرداری در امر ارائه مقالات و پژوهش با 92 عنوان اثر ارائه و ثبت شده درسایت سیبیلیکا که درجه علمی شهرداری را در سال 1400 از 35 درکل این سالها به 19 و از درجه 19 به 4 و اکنون به درجه دو ارتقا بخشیده است و نام شهرداری بجنورد بعد از نام تهران دراین رتبه بندی می درخشد.
- اجرای دقیق آیین نامه ها، دستورالعمل ها، بخشنامه ها و ضوابط مربوطه - تجزیه و تحلیل نتایج طرح های آماری جهت ارائه گزارشات داده کاوی و تحلیل های متناسب با نیازهای شهری و سازمانی - مطالعه، برنامه ریزی، سیاست گذاری و نظارت بر کلیه فعالیت های ICT شهرداری و سازمان های وابسته جهت تحقق شهر و شهرداری هوشمند - شناسایی پژوهش های کاربردی و راهبری فرآیند پژوهش از مسئله تا کاربست نتایج در شهرداری - دستیابی به اهداف و راهبردهای توسعه ای به وسیله آینده پژوهشی، طراحی راهبردهای توسعه شهر و شهرداری و راهبری و تلفیق مطالعات شهری و سازمانی شهرداری - تدوین برنامه راهبردی، عملیاتی (میان مدت) و سالانه شهرداری - ارزیابی برنامه ها از طریق تدوین، تحلیل و نظارت بر سنجش مستمر شاخص های راهبردی و عملیاتی شهرداری - تهیه و تنظیم بودجه، اصلاح بودجه، تفریغ بودجه و ابلاغ آن در راستای برنامه ها - نظارت بر تعیین و تخصیص اعتبارات با توجه به برنامه و بودجه - نظارت برتهیه چارت های تشکیلاتی، وظایف و مسئولیت ها، شرایط احراز پست های سازمانی و رسیدگی بر اجرای طرح های طبقه بندی مشاغل و اجرای سازمان تفصیلی نیروی انسانی شهرداری - برنامه ریزی و پیش بینی دوره های آموزشی مورد نیاز با بررسی و تحلیل سطح سواد کارکنان با نوع مشاغل آنها، اجرای دوره ها و ارائه خدمات آموزشی مختلف برای پرسنل و ارزشیابی و نظارت بر حسن اجرای دوره های آموزشی - استقرار و استمرار نظام آراستگی محیط کار، یکپارچه سازی فرآیندها بر اساس استانداردهای جهانی و استقرار و استمرار دبیرخانه نظام پیشنهادات - هدایت و نظارت بر فعالیت های شهرداری و سازمان های تابعه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و فراهم آوردن زیرساخت و امکانات لازم فناوری اطلاعات و ارتباطات برای سهولت امور و افزایش کارآمدی - بررسی و به کارگیری رویکردها و روش های نوین کاری برای انجام کارآمد وظایف و فعالیت ها و عملکردها

واحدهای تابعه